سرآغازتولداین وبلاگ...

♥ღ♥ویروس عشق♥ღ♥

سرآغازتولداین وبلاگ...

 

اسمش که از یک روز سرد زمستونی شروع شد...دقیقازمانی که خسته از دنیام وداغون بودم...!!یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                                                     dividers

روزبعدباپیام دادن بهت زیربارون عشق،یادآورشدیم که هموخییییییییییییییلی دوست داریم وبدون هم بودن به معنای کامل تنهــــــــــــــــایی است...

غرق درافکاروخیالاتم بودمکه فکرساختن وبلاگی ذهنمودرگیرخودش کرد...وبلاگی که همه اش برای تو وبه خاطروجودنازنینت درزندگیم باشه وسنـــــــــــــــــــدی برای دوست داشتنت وپایبندبه قولهام...حالایه سوال،چطوری تقدیمت کنم؟؟؟؟؟؟؟!!!!in love heartin love heart

ولنتاین که هفته پیش بود...تاتولدت هم خیــــــلی مونده........آره...عید...عیدنوروز بهترین زمانه...یه بهانه ی خیلی قشنگ برای پرده برداری ازاین وبلاگ...

وبلاگی فقط برای تو...مهدیه دوست دارم..........................   

 

 



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت19:36---12 فروردين 1391
سلام واقعا که وب عالـــــــــــــی داری اگه پایه باشی بیا تا تبادل لینک بکنیم

~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت23:01---6 فروردين 1391
مطالب شما هم همش فوق العاده
بود.راسی بازم به من سر بزن.


Mahdieh
ساعت18:43---24 اسفند 1390
واااااااااااااای!فکر نمی کردم انقدر قشنگ باشه.

مررررررررسی...پاسخ:فقط به عشق تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...


sara
ساعت18:40---20 اسفند 1390
سلام مرسی که به من سرزدی منو خوشحال کردی وب قشنگی داری امیدوارم همشه ستاره ی وبلاگ ها باشه= DD

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 بهمن 1398برچسب:, ] [ 21:28 ] [ سمانه ] [ ]